2015年5月12日火曜日

アップルジャム バージョン1.8.2

ども、Osshyです。

今日、アップルジャムのバージョンが1.8.2になりました。



まずはご報告、追加したばかりの家と馬車にバグがあり、移送先がホームポイントになってしまっていました。(ごめんなさい!!

本日は1.8.1から1.8.2になりました。
主な更新内容ですが、今日はかなり地味ですね。

まず、入れる家が増加しました。
今までロックピックが必須でしたが、玄関へ行くだけで入れる様になってます
運が良いと何かあるかもしれませんね。
ちなみに、一見入れなそうでもロックピックを持っていると侵入できる場合もありますので、ロックピックは常備がオススメです!

次にショートクエストを7つほど追加しました。
作り手の個人的な感想としては、アップルジャムはクエスト主体のゲームでは無いつもりですが、現状のクエスト数は圧倒的に少ないという想いもあるので、ぼちぼち追加していきますね。

あと、数点のバグを修正しました。

明日からは、「大きめのダンジョン追加」と「効果付きアイテムの追加」を重点的に進めていきたいと思っています。
これ、どちらも時間がかなり必要な予感がするので、しばらくアップデートはバグ対応が中心になるのかなと思っています。

てことで、バージョン1.8.2、遊んでみてくださいませ~!

-------------------

Hi, it is Osshy.

Today, version of Apple jam is now 1.8.2

First of all your report, there is a bug in just a home and horse-drawn carriage was added, transfer destination had ended up in the home point. (I'm sorry !!)

This is a major update content, but it is quite sober today.

First, put the house has been increased.
But lock pick was required until now, it has become like put just go to the front door.
It might be luck is something good.
By the way, so you may be able to penetrate it and have also lock pick so seemingly put a lock pick is recommended standing!

Then we have a short quest to add 7 couple of.
Apple Jam is going not the quest subject of game.
Quest number of current situation is overwhelmingly low.
We will continue to add little by little.

After, it was fixed a bug in several points.

From tomorrow, and we want to continue to promote intensively the "additional effect with item" and "large dungeon Add".
For both time is quite necessary, future updates will bug correspondence to the center.

Version 1.8.2, please try to play!

----------------------

Download ↓
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.bremedo.applejam(GooglePlay)



0 件のコメント:

コメントを投稿